MAKRO zahájilo pátý ročník akce Den soukromého podnikání, v rámci kampaně ocení mimořádné úsilí živnostníků a pomůže jim oslovit zákazníky


Tisková zpráva, 16. 9. 2020

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR odstartovala kampaň na podporu již pátého ročníku akce Den soukromého podnikání. Ta letos vyvrcholí v úterý 13. října. Jejím cílem je upozornit na nepostradatelnou roli podnikatelů v rozvoji české ekonomiky a oslavit tak jejich každodenní úsilí, které vkládají do svého podnikání i v této nelehké době. A nemohou u toho chybět ani zákazníci, bez jejichž přízně nemá žádné podnikání šanci uspět.

Úterý 13. října bude letos patřit podnikatelům a jejich zákazníkům. Právě v tento den vyvrcholí téměř dvouměsíční kampaň Den soukromého podnikání, kterou každoročně s cílem zvýšit povědomí o úloze našich podnikatelů pořádá společnost MAKRO Cash & Carry ČR.

Všichni podnikatelé se bez ohledu na obor nebo místo jejich podnikání mohou až do 13. října zaregistrovat na webových stránkách www.densoukromehopodnikani.cz. Díky registraci získají zdarma možnost využít komunikační kanály a nástroje MAKRO, tím se snáze zviditelnit a přilákat nové zákazníky. Zároveň mohou poděkovat svým stávajícím zákazníkům za přízeň pomocí speciálních nabídek.

Stačí vyplnit údaje o své provozovně, vložit fotografii a přidat informaci, jak bude oslava tohoto nevšedního dne probíhat a jaké mohou zákazníci očekávat speciální akce. Může se jednat například o slevu na vybrané produkty, dárek k nákupu nebo jen přípitek na oslavu. Právě na přípitek MAKRO připravilo speciální nabídky pro podnikatele, kteří se zapojí. Navíc všichni, kteří se vyfotí s přípitkem a umístí post na IG s #oneforyou mají možnost vyhrát hodnotné ceny. Zákazníci si pak veškeré informace snadno vyhledají v interaktivním vyhledávači i Google mapách. Možnost zapojit se do akce není omezena pouze na podnikatele z řad zákazníků MAKRO, zapojit se může každý.

Letošní ročník volně navazuje na iniciativu MAKRO „Probuďme ekonomiku“, která se letos v létě snažila podnikům ulehčit návrat do běžného provozu. Řada z nich zažila velmi krušné chvíle v období, kdy platila přísná koronavirová opatření, a proto nyní potřebují podporu svých zákazníků více než kdy dříve.

„Drobní podnikatelé a živnostníci se letos dostali do složité situace, kterou nikdo z nich nemohl předvídat. Mnoho z nich stále bojuje o přežití, a proto jsme rádi, že jim díky akci Den soukromého podnikání můžeme poděkovat a přiblížit jejich aktivity zákazníkům. Lidé si k nim tímto způsobem snáze najdou cestu nebo si třeba vzpomenou, že už dlouho nebyli ve svém oblíbeném květinářství, kavárně, či restauraci a při nejbližší příležitosti tam zajdou,“ upřesňuje cíl akce manažerka komunikace MAKRO Romana Nýdrle.

Registrované podniky od společnosti MAKRO obdrží speciální samolepky a slevové kupony, které mohou využít jako poděkování svým zákazníkům. Ze všech registrací navíc budou vylosováni tři výherci, kteří získají voucher v hodnotě 10 000 Kč na nákup v obchodech MAKRO.

Kampaň na podporu akce Den soukromého podnikání cílí jak na samotné provozovatele podniků, tak na koncové zákazníky. Komunikace bude probíhat během celého září s pokračováním až do 13. října, kdy se uskuteční pomyslná oslava píle, nasazení a nadšení, které stojí za každým skvělým obchodem, ať už jde o kavárnu, pekárnu, řeznictví, květinářství nebo jinou provozovnu.

MAKRO do propagace akce zapojí influencery v čele s šéfkuchařem a ambasadorem řetězce Přemkem Forejtem. Vybrané osobnosti budou na sociálních sítích šířit výzvu „Děkujeme našim podnikatelům“ pomocí hashtagů #oneforyou a #loveownbusiness.

***

METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 34 zemích a celosvětově zaměstnává více než 100 000 lidí. Ve finančním roce 2018/19 dosáhla společnost METRO obratu 27,1 miliardy EUR. V září 2018 zahájila společnost METRO proces odprodeje potravinového maloobchodního řetězce Real se svými 34 000 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.metroag.de

Pro více informací kontaktujte:

Kateřina Čajanková

FleishmanHillard
tel.:      +420 774 105 612

e-mail: cajankova@fleishman.com 

Romana Nýdrle

Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.:      +420 251 111 112

e-mail: romana.nydrle@makro.cz

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr



Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

 Romana Nýdrle

> Tisková zpráva ke stažení