Lidé se do restaurací těší, rezervace vzrostly o 60 %

25. května 2020

Počínaje dnešním dnem mohou restaurace opět zpřístupnit i své interiéry, hosté tak už nemusí své plány rušit například kvůli nepřízni počasí. Jejich zájem potvrzuje
gastronomický průvodce Restu, který během posledního týdne zaznamenal 60% nárůst rezervací. Restauratéři tak své podniky začali opět hojně zásobovat, což dokazuje i obrat sítě velkoobchodů MAKRO Cash & Carry z uplynulého víkendu, který se poprvé od uzavření gastronomického sektoru dostal do černých čísel.

„Poslední týden jsme sledovali postupné snižování záporného čísla v obratech, největší zájem jsme pak zaznamenali hlavně o víkendu, kdy se restauratéři začali připravovat na pondělní celkové otevření restaurací. Jsme rádi, že se gastronomie začíná opět probouzet,“ říká Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO Cash & Carry, která dodává, že se velkoobchod i nadále snaží co nejvíce pomoct gastronomickým podnikům k bezpečnému provozu, který ochrání nejen hosty, ale především zaměstnance. Ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu (SORC) vznikl seznam doporučení, který pokrývá všechny oblasti provozu a na konkrétních příkladech vysvětluje, která musí gastronomické podniky dodržovat. Nejaktuálnější znění návodu mohou provozovatelé gastronomických podniků najít na www.makro.cz/sanitace.

Zájem ze strany zákazníků restaurací zaznamenal v posledních dnech také gastronomický průvodce Restu. Rezervace do podniků vzrostly na 60 % ve srovnání s posledním květnovým týdnem loňského roku.

METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin.
Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16
METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících
specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní
úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce
a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení
a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.


Pro více informací kontaktujte:

Martina Suková
FleishmanHillard
tel.: +420 606 185 593
e-mail: sukova@fleishman.com

Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr


Tisková zpráva ke stažení
Card
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
location
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky
App
Aplikace Moje makro

Stáhněte si aplikaci moje makro pro partnery

Zjistit více